Geregistreerd op: 07 jan 2008 19:55 Berichten: 1950 Woonplaats: noord-brabant Favoriet dampding: oliespuitje en ladyspuitje
ik vind hem ook super hoor, en ga er zeker mee in mijn portomonnee lopen. Morgen ga ik proberen ze uit te printen en te lamineren, dus jullie moeite is zeker niet voor niks geweest. Ik vind het een keigoed idee juist!
Nein, ich wohne nicht in den Niederlanden, aber ich reise oft und gerne in dieses Land. Meine Frau verwendet die E-Zigaretten (auch im Urlaub in den NL) und möchte natürlich manchmal gerne bei einer Tasse Kaffee eine E-Zigarette dampfen. Aus diesem Grund haben wir diese Karte mal übersetzt. Meine Meinung ist: man muss das Rad nicht immer wieder neu erfinden - warum sollen wir nicht jemanden etwas zur Verfügung stellen was es schon gibt. Vielleicht erfüllt es ja einen guten Zweck. Liebe Grüße Heinz
Geregistreerd op: 08 okt 2007 10:18 Berichten: 3141 Woonplaats: klein dorpje bij Doetinchem
En ben je hier dan voor plezier of zakelijk? En ik begrijp nu dat je vrouw e-rookt, jij dus niet? haha, wat een vragen heb ik, zeg. En wij nederlanders reageren wel een beetje normaal op e-roken en die kaartjes? Dat doet me eraan herinneren, dat ik over een week of 5 naar Spanje ga. Misschien kan iemand het kaartje vertalen voor me in het spaans? Weet iemand of er in Spanje ook aan e-roken wordt gedaan?
Geregistreerd op: 08 okt 2007 10:18 Berichten: 3141 Woonplaats: klein dorpje bij Doetinchem
Dankjewel! Interessante site.
In Spanje heb je in juli meestal wel veel zon en ook altijd heel veel rokers. Daar wordt echt veel gerookt en het anti-rookbeleid stelt daar ook niet veel voor. Sigaretten zijn daar ook nog heel betaalbaar. Ik zal dus daar ook wel een attractie zijn met een e-sigaret, maar het voordeel is dat daar bijna overal gerookt mag worden, dus over e-roken zullen ze ook niet moeilijk doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum