Dit forum is bedoeld voor berichten over buitenlandse ontwikkelingen .Natuurlijk staat het een ieder vrij om hier buitenlandse ontwikkelingen te posten, wel met bronvermelding graag.
Geregistreerd op: 18 jan 2008 16:53 Berichten: 572 Woonplaats: Oost-Souburg Favoriet dampding: eGo met HappyJoy Passion Intense MOD !!!
Jaha.. heel fijn, maar let erop dat je eerst in de sectie: new users VIJF berichten moet schrijven, en dat je dan ook nog niet direkt toegang hebt tot de Nederlandse Rubriek. Heb mijn gedachten daar al achter gelaten, want velen schrijven of lezen geen Engels. Dat je vijf berichten moet maken, heeft te maken met het feit of je een spammer bent of niet. Dat is een logische bescherming, maar handig is het niet, en wij Nederlanders zijn dit ook niet gewend zo (neem ik voor het gemak maar even aan). Eerst de muur over zien te komen, en dan ben je pas in Nederland... pffffff.....
't is maar dat jullie het weten.
Ikzelf was daar al een tijdje lid, maar ja, waar moet je nu vijf berichten over gaan schrijven, als je de taal niet kent daar.. Gelukkig kan ik wat Engels vermengt met wat Zeeuwse Klei en momenteel sta ik rond de 10 berichten, en heb eindelijk schrijf-toegang tot het bewuste deel.
jammer dat het zo omslachtig moet..
In elk geval kun je gaan posten (om het quota te halen), op mijn topic daar, nadat je jezelf hebt geregistreerd. Ik krabbel dan wel wat terug, waardoor je weer kunt reageren en dat doen we dan maar een keer of wat... Als dat gelukt is, dan kun je ook schrijven in het Nederlandse deel..
(misschien dat Emonty een andere weg weet, want, hij = moderator daar), geef het dan even door, Emonty)
Geregistreerd op: 18 jan 2008 16:53 Berichten: 572 Woonplaats: Oost-Souburg Favoriet dampding: eGo met HappyJoy Passion Intense MOD !!!
Heb contact gehad met de administration van het ECF en ze gaan proberen om voor de Nederlandse gebruikers, die op de Nederlandse sectie willen komen en schrijven, de 5 posts regel te laten vervallen. Daar wordt aan gewerkt.
Op deze manier wordt het een stuk toegankelijker om daar ook de neus te laten zien.
Karlo
_________________ ...EnjoyE The HappyJoy Passion Intense MOD - Intense Passion EnjoyEment... www.happyjoymods.com
Een laatste opmerking mijnerzijds over de Nederlandse sectie binnen het ECF
Kreeg vandaag bericht van de Administrator van het ECF dat het Nederlandse deel geen postdrempel meer heeft. Je kunt dus registeren en gelijk van start gaan in dat deel.
Karlo
_________________ ...EnjoyE The HappyJoy Passion Intense MOD - Intense Passion EnjoyEment... www.happyjoymods.com
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum