Geregistreerd op: 26 nov 2007 19:27 Berichten: 2731 Woonplaats: Vlak bij Alkmaar
Ik vind dat jullie goed bezig zijn. En ik zal eens navragen wat de levensduur van die kleine gloeiplugjes is.(Ik heb een kennis die dat spul verkoopt.)
Ook vind ik die zibrokamin-pijp erg interessant. Zou je daar foto's van kunnen plaatsen, Rogier..?
Geregistreerd op: 26 nov 2007 19:27 Berichten: 2731 Woonplaats: Vlak bij Alkmaar
Ja, die plugjes voor de zibro via internet schijnt niet erg gemakkelijk te gaan. Of de site is bezet, of het lukt niet.
Die plugjes voor de modelbouw schijnen best lang mee te gaan, maar ook dat wordt waarschijnlijk een kwestie van proberen. Ook vraag ik me nog steeds af of de verschillende temperaturen van de gebruikte gloeispiralen nog effect heeft op de samenstelling van de geinhaleerde damp.
ik heb nu een klein beetje staalwol boven het lampje en er geen ampul inzitten, met 12 volt (10 oplaadbare penlights) en werk met mijn eigen liquid. dampt prima... dat wilde ik nog even laten weten. ik laat het momenteel maar even bij mijn "lampje" en mijn "bezemsteel".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum