Geregistreerd op: 09 nov 2007 20:43 Berichten: 976 Woonplaats: Bloemendaal
Zelfde fabrikant weet ik niet, maar in ieder geval passen de ato's van de tornado ook op die van de Ego. In feite passen alle ato's van de dura/510 en joye op de ego en de tornado essoG (die wijsheid heb ik ook pas geleerd van Cimda )
Oke oke, maar de service vond ik perfect bij Janty, kan niets anders zeggen. Woensdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis. En volgens mij is de eGo goedkoper als de Tornado...
Weet niet of je daar op doelde of iets Begreep dat de service bij Janty nog weleens kan tegenvallen...
De garantie telt ook mee, ik dacht dat er 28 dagen garantie zat op de tornado. Vroeger gaf janty 6 maand garantie op bepaalde onderdelen, weet niet of dat nu ook nog zo is. Heb vroeger regelmatig besteld bij Janty en was toen steeds tevreden.
Geregistreerd op: 12 jan 2008 13:16 Berichten: 920 Woonplaats: aan de Waddenzee Favoriet dampding: Janty Dura-c / Joy510
Ja hoor, Ik heb ook nooit problemen met Janty (Harry) gehad. Hij loste het altijd perfect op. Maar door de goedkopere concurenten bestel ik daar bijna nooit meer. m.n. de onderdelen en liquids is Janty behoorlijk duur.
_________________ Never drive faster than your Guardian Angel can fly
Ik heb 2 extra pakjes vullingen erbij gekregen van Janty 2e atomizer er bij zie ik nu ook pas idd...maar goed, die kan je ook ook ergens anders voor 6 eurie erbij kopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum