Geregistreerd op: 08 jan 2008 20:26 Berichten: 975 Woonplaats: Noord Holland (vlakbij Hoorn) Favoriet dampding: Dura/joy
Ik ben het met kittykat eens betreft dit nieuw dingetje. Toen ik naar die rookwolk keek, dacht ik ook gelijk, hee dat lijkt veel op mijn rookwolk, die ik ook heb met mijn joy ato en een xl batterij. Het is idd de batt die de rookproductie veroorzaakt. Ik heb trouwens ook gezworen niets meer bij janty te kopen.
_________________ Priscilla
Dura (mijn favoriet), Mini pijp, M401 en vele andere cigjes
Geregistreerd op: 09 nov 2007 20:43 Berichten: 976 Woonplaats: Bloemendaal
Kittykat schreef:
Heb je wel eens een promotiefimpje gezien waarop het betreffende dampding niet goed dampte?
je haalt me de woorden uit de mond Kittykat, was ook het eerste wat ik meteen dacht "hè hè ooit een filmpje gezien waar het desbetreffend apparaat niet goed op dampte, tjonge jonge".
zo'n filmpje zegt niets maar dan ook helemaal niets over het uiteindelijke klant vriendelijke langdurige (vooral dat laatste) gebruik ervan.
Geregistreerd op: 08 jan 2008 14:05 Berichten: 2702 Woonplaats: ridderkerk
Priscilla schreef:
Ik ben het met kittykat eens betreft dit nieuw dingetje. Toen ik naar die rookwolk keek, dacht ik ook gelijk, hee dat lijkt veel op mijn rookwolk, die ik ook heb met mijn joy ato en een xl batterij. Het is idd de batt die de rookproductie veroorzaakt. Ik heb trouwens ook gezworen niets meer bij janty te kopen.
Priscilla schreef:
Ik heb trouwens ook gezworen niets meer bij janty te kopen.
Buiten allen (tegen) argumenten die al genoemd zijn (ook door ondergetekende) , koop ik sowieso ook niks bij Janty. En net wat Funny ook al zegt; zal mij ook compleet helemaal een worst zijn hoe iets er uitziet, vind ik totaal helemaal niet relevant voor mijn rookgedrag. (ik heb vroeger ook nooit een pakje sigaretten gekocht omdat ik het plaatje op het pakje zo leuk vond )
Ik kocht mijn eerste pakje shag toen ik zelf nog niet eens rookte, vond het wel stoer staan in de kontzak van mijn spijkerbroek Helaas heb ik dan toch ooit mijn eerste shagje gedraaid.....maar ach, als ik dat niet gedaan had, had ik nooit hoeven stoppen met roken, en was ik hier niet terecht gekomen, dus is toch ergens goed voor geweest
_________________ Vele soorten e-rokertjes van draadjes tot Joye'tjes Favo thuis: ladypijpje Favo "buitenshuis": mini's
Je kunt je natuurlijk afvragen wat beter is, helemaal nooit gerookt en dus ook nooit gaan dampen, of wel gerookt er eindelijk vanaf en vervolgens je gek kopen aan allerhande smaakjes en dampers. Ik had het eerste, dus het helemaal nooit begonnen zijn met roken, toch nog steeds het beste gevonden. Maar, helaas.
angie schreef:
Ik kocht mijn eerste pakje shag toen ik zelf nog niet eens rookte, vond het wel stoer staan in de kontzak van mijn spijkerbroek Helaas heb ik dan toch ooit mijn eerste shagje gedraaid.....maar ach, als ik dat niet gedaan had, had ik nooit hoeven stoppen met roken, en was ik hier niet terecht gekomen, dus is toch ergens goed voor geweest
Ik vind hem gewèldig beredeneerd Angie, "hoe praat ik iets recht wat krom is"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum