Geregistreerd op: 08 okt 2007 10:18 Berichten: 3141 Woonplaats: klein dorpje bij Doetinchem
Een lekkere zachte tabakssmaak met veel gier. (in high tenminste wel) Niet heel heftig (zoals bijv powerpuff) en niet heel zoet. Verveelt ook niet zo gauw, is goed een hele dag door te dampen.
Ik voel me vereerd dat dit topic in favorieten staat , maar in liquid Partysmoker lijkt me beter in dit geval.
Geregistreerd op: 18 jan 2008 16:53 Berichten: 572 Woonplaats: Oost-Souburg Favoriet dampding: eGo met HappyJoy Passion Intense MOD !!!
peertje70 schreef:
:lol: Een lekkere zachte tabakssmaak met veel gier. (in high tenminste wel) Niet heel heftig (zoals bijv powerpuff) en niet heel zoet. Verveelt ook niet zo gauw, is goed een hele dag door te dampen.
Ik voel me vereerd dat dit topic in favorieten staat , maar in liquid Partysmoker lijkt me beter in dit geval.
okay, verplaats 'm maar Peertje. Bedankt voor de omschrijving. De verwachtingen zijn hoog gespannen, maar dat begrijp je wel als er een liquid naar een lid van dit forum is vernoemd
(oh, zag dat ie al verplaatst was,... merci!)
_________________ ...EnjoyE The HappyJoy Passion Intense MOD - Intense Passion EnjoyEment... www.happyjoymods.com
Laatst bijgewerkt door Karlo op 08 maart 2010 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum