Geregistreerd op: 09 nov 2007 20:43 Berichten: 976 Woonplaats: Bloemendaal
Betty schreef:
Ik heb vandaag de restanten nicotine houdende liquid online gezet. Wanneer je een aantal boven het aantal voorradige producten wilt bestellen dan krijg je de melding dat je je emailadres kunt achterlaten zodat je bericht krijgt wanneer het product weer voorradig is. Negeer dit en speel even met de aantallen.
Het smaakverschil tussen de Q10 Intense en de normale liquid is dat de eerste iets 'warmer' van smaak is. Smaak is altijd wat lastig te omschrijven.
Betty wil dit zeggen (het rose gedeelte) dat je helemaal geen liquid mét nicotine gaat verkopen?
Geregistreerd op: 21 maart 2010 22:02 Berichten: 30 Woonplaats: Gelderland
Citaat:
Betty wil dit zeggen (het rose gedeelte) dat je helemaal geen liquid mét nicotine gaat verkopen?
Blijkbaar, en zeer onverstandig. Zonder nicotine worden de A'tjes wel weer heel verleidelijk... NOT want bestellen we toch gewoon in het buitenland, als je ziet wat je allemaal in China of India kan bestellen aan hier illegale stoffen...en de kans dat het onderschept wordt is zeer klein. Ik ruik handel!
Geregistreerd op: 16 aug 2007 14:29 Berichten: 1567 Woonplaats: Wateringen
Het heeft niets te maken met een onverstandige beslissing maar alles met het verbod op de verkoop van nicotinehoudende cartridges en liquid in België. Er valt namelijk weinig te beslissen wanneer iets verboden is. Vandaar dat Sedansa de Intense liquid op de markt heeft gebracht. Deze moet er voor zorgen dat het gemis van de nicotine toch een klein beetje wordt opgevangen.
Overigens is niet alleen Sedansa de dupe van dit verbod. Wanneer je het forum er op na leest zie je dat aanbieders uit bijvoorbeeld de UK hier helaas ook tegenaan gaan lopen. Heb begrepen dat inmiddels Canada hetzelfde probleem heeft.
Dus inderdaad: alle nicotinehoudende cartridges én liquids van Sedansa zijn uitlopend.
Geregistreerd op: 08 jan 2008 14:05 Berichten: 2702 Woonplaats: ridderkerk
tja ben toch overstag gegaan (gewoon nieuwschierigheid haha) en heb intense cocos, koffie en cappacinno besteld, wie weet vindt ik ze lekker en rook ik nicotine vrij ??? k ben erg benieuwd !!!
Geregistreerd op: 02 feb 2010 19:59 Berichten: 241 Woonplaats: arnhem/ Berkel-enschot Favoriet dampding: ik geloof de joye :)
MarkV schreef:
Citaat:
Blijkbaar, en zeer onverstandig. Zonder nicotine worden de A'tjes wel weer heel verleidelijk... NOT want bestellen we toch gewoon in het buitenland, als je ziet wat je allemaal in China of India kan bestellen aan hier illegale stoffen...en de kans dat het onderschept wordt is zeer klein. Ik ruik handel!
vandaag keurig thuis gekregen met n presentje van Betty erbij, zoooooooooooooooo lief vindt ik dat !!! ik heb capocino, koffie en cocos besteld, k begon natuurlijk gelijk met de capo, mn favoriete smaakje, k moet zeggen ....................capo proef ik er niet in maar k heb wel n licht giertje en n smaak - beetje caramel en veel rook, beter als alle lows die ik geproefd heb in elk geval, nog nieuwschieriger geworden heb ik er net de koffie in gemikt, joh, hier proef ik wel koffie en n iets sterkere gier als de capo, echt helemaal niet verkeerd voor n 0 mg !!!! begin dalijk nog blij te worden ook joh !! stel dat ze ooit de nico gaan verbieden weet ik welke ik dan ga dampen, en vooralsnog, beetje om en om, als ik continu met dat ding tussen mn lippen hang zal ik wellicht nu deze gaan gebruiken, toppie !
die heb k nog niet geprobeert Peer, maar k heb wel de proef op de som genomen, mn collega die ook aan de e sig zit door mij heb ik n tornado met koffie intense gegeven (zij rookt normaal net als ik koffie en capo medium) en gezegd, proef deze nu s, zij lurken, nou zeg ze wat is er dan mee, is toch gewoon koffie die er normaal ook inzit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vergelijkbaar met de capo medium van verschillende merken dus !!
Dat is geweldig! Ik ga gelijk wat van die koffie intens bestellen Ik heb ook goede ervaring met de turkish blend intense, die komt qua gier in de buurt van de low, de tabacco deed het weer iets minder.
_________________ Thuis : Oliespuitje, Jantystick, Minipijp(te koop) Uit : T-Bone mini oliespuit
It’s the difference between feeling like you inhaled “smoke” versus air :
Hee funny! Wat ontzettend leuk om te horen! En lachen dat je je collega zo in de 'maling' hebt genomen en die dus niet eens in de gaten had dat ze Zero aan het roken was. Gemeen mens!
@Willem: Turkish Blend Intense is ook echt mijn favorietje. Wat ik overigens helemaal vergeten ben is om te proeven hoe de Mint zich verhoud qua gier gevoel. Ga ik zo gelijk even uitproberen.
okee, dus de tb moet ik volgende ronde even bestellen dan, ben k nu ook benieuwd naar !! de cocos heb k nu erin zitten, wel n heel lekkere smaak maar hier kan ik geen giertje ontdekken da s jammer, dus tot zover voor mij nr 1 koffie, nr 2 capo nr 3 cocos, waar ik wel nieuwschierig naar ben is wat er nu eigenlijk allemaal in die liquid zit Betty, geen nicotine maar er staat wel op niet gebruiken als je hartproblemen hebt of zwanger ben, vanwaar die melding ??? en mn collega, ja dat vondt ik ook echt wel n heel goede, k denk k zeg niks en dan ben ik benieuwd (heb ik die gier verzonnen of is die er echt) nou echt dus haha
Oei, oei, allemaal hooggespannen verwachtingen!
@Funny: Dat gedeelte van het etiket mag je volledig negeren. Sedansa heeft er nl. niet bij stilgestaan om de etiketten aan te passen. Deze tekst was toegespits op nicotinehoudende liquid. Ehm ja, soms zit het mee en soms zit het tegen.
Alle Intense Liquid is overigens op basis van VG. De normale Zero liquid is op basis van PG. De laatste verkoop ik sporadisch en heb daarom voor het grootste gedeelte de Intense op voorraad.
okee, dat verklaard n hoop !! en k moet even mn mening bijstellen, k zit nu vanaf vanmiddag alleen op de cocos en, tja gier wil ik t niet noemen maar k heb er wel n soort voldoening van zeg maar, t is gewoon lekker !!! dus nieuw lijstje 1 koffie, 2 cocos en 3 capo en jacqueline k hoop dat jij t zelfde gevoel ermee heb als ik, ben benieuwd !
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum