Net teruggekomen van vakantie uit Italiƫ was mijn ervaring dampen met een accupack dat het wel een gedoe is, Dus ik dacht eens kijken naar een gewone damper zonder draadje die het goed zou moeten doen. Bij toeval zag ik op de site bij @37 de ego joye, en een redelijke startersprijs. Ik heb hem afgelopen maandag binnengekregen en gelijk een 2e besteld. Ben super gelukkig met deze damper. Zal me ook nog eens verdiepen in cartomizers, dat zegt me nog niet zo veel wat het betekent :-)
_________________ Joye Ego Lady pipe M401 uspb de luxe
Berichttitel: Re: eGo ato, cartomiser en grote batterij
Geplaatst: 29 jul 2010 22:22
Geregistreerd op: 05 feb 2008 14:57 Berichten: 1331 Woonplaats: zoetermeer
met een driptip kan je heel makkelijk druppelen. Als je een echte druppelaar bent moet je dit zeker proberen. Die triptip vervangt dus gewoon je ampul. Je zet het op de atomiser en daar blijft het ook op zitten en aan de bovenkant zit een gat waar je dan je druppels in laat vallen. Ik heb dan geen last van liquid in mijn mond, maar een paar hier hebben het wel dus. Kzou zeggen, gewoon een keertje proberen
Ja hoor gaat prima. Ik heb de driptip ook op mijn ego. Wel met een lr atomizer maar kan ook op een gewone atomizer. Die lr ato zuipt heel veel. Ik druppel per keer 5 druppels.
bedoel je dan de speciale ego carto's? Die heb ik nog niet. Ik wou ze gaan bestellen als 37 er weer is maar ik weet het nog niet. Volgens zijn site zijn ze ook niet zo makkelijk bij te vullen. Er staat daar een hele uitleg. Misschien dat ik bij de joy carto's blijf en die op de ego rook. Dat is gewoon dopje vullen, carto erin en klaar. Ik heb ze pas weer tevoorschijn gehaald en wordt er toch wel erg blij van als je tenminste de goede hebt. Ik heb er met een zacht "mondstukje" (dat witte stukje met gaatje) en met een hard en die met het harde mondstukje doen het veel beter, alleen weet ik niet meer waar ze vandaan komen
Geplaatst: 05 aug 2010 16:42
bedoel idd die speciale. Vind ze heel goed roken en het vullen is ook zo gebeurd. Heb er een stuk of 6 liggen en die vul ik allemaal in de ochtend en dan kan je redelijk de dag doorkomen. Gewoon eens proberen hoor, als je er 1 koopt, kon toch bij 37?
Cimda, ik zie verschillende driptips, nou hoef je het voor het geld niet te laten, maar welke is nou het prettigst om te gebruiken, wil het druppelen ook maar eens proberen of het iets voor me is...
Geplaatst: 05 aug 2010 22:55
ik heb ze alle 3 en vind die zwarte van "plastic" het lekkerste liggen in je mond. Die ijzeren worden zo vlug ranzig om te zien en ze voelen ook steeds koud aan als je een hijs neemt. Dus zou zeggen, ga vooe die zwarte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum