weten jullie wat er aan de hand is bij litecig.com? Ik heb 21 januari al besteld het geld is overgemaakt maar ik krijg niks? is mij bij hun nog nooit overkomen Ik had lege ampullen besteld maar tot op heden nog niks binnen gekregen Heb al twee keer een email verstuurd en ook daar geen reactie op
Debby is op vakantie in Oostenrijk en daar heeft haar dochertje ook nog de kniebanden gescheurd. Weet niet of ze al terug zijn maar zouden deze hele week in Oostenrijk zitten.
Misschien komen ze nu eerder naar huis, maar normaal gesproken zou ze pas 1 februari terug zijn (staat ook op de website). En als ze al eerder terug is, dan is het natuurlijk nog de vraag of ze meteen aan de slag kan. Maar het komt vast en zeker goed met jouw bestelling, henriette.
oke dank je wel voor jullie reacties Nu weet ik tenminste dat het verder goed zit Ik had dit niet gelezen op haar website Dan nog maar ff geduld hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum