Cart:

0
Uw winkelmandje bevat geen artikelen.

0


Voor 18:00 uur besteld? Uw bestelling wordt
dezelfde dag verzonden.

Bel tijdens kantooruren 085 782 28 33
of mail onze klantenservice.

Betaal veilig en snel met iDeal, Paypal, Klarna, Mastercard of Visa.

Retourneren


Wanneer kan ik een product retourneren?

U kunt een product aan Esigaret retourneren wanneer er sprake is van:

  • Herroepingsrecht (zichttermijn)
  • Een door Esigaret verkeerd geleverd product
  • Een defect bij ontvangst van het product
  • Een reparatie of vervanging onder de geldende garantievoorwaarden en termijn

Herroepingsrecht

Het herroepingsrecht, ook wel zichttermijn genoemd, betekend dat u binnen 14 dagen, zonder opgave van reden uw aankoop kunt ontbinden. Deze 14 dagen gaan in de dag nadat u uw bestelling heeft ontvangen.

Tijdens de bedenktijd zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product mag slechts in die mate uitgepakt of gebruikt worden zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken, kunt u het product met alle geleverde toebehoren, en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking retourneren.

Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden via het retour formulier. Na melding heeft u 14 dagen om de producten aan ons te retourneren. De kosten voor terugzending komen voor uw rekening. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product zullen we het aankoopbedrag aan u terugbetalen via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is geplaatst. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn hygiënisch en steriel verpakte artikelen zoals tank cardridges, clearomizers en mondstukjes waarvan de verzegeling is verbroken.

Een verkeerd geleverd product

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen er dan zo spoedig mogelijk voor zorgen dat u het juiste product ontvangt. Mocht het nodig zijn om het verkeerd geleverde product aan ons te retourneren dan zullen we de verzendkosten hiervoor vergoeden. In overleg kan deze vergoeding ook zijn in de vorm van een e-Liquid met een hogere waarde dan de verzendkosten.

Defect bij ontvangst van het product

Op verbruiks artikelen zoals atomizers welke zijn uitgesloten van de garantietermijn van 12 maanden geven we een DOA (death on arrival) garantie. Mocht u een verbruiks artikel ontvangen dat bij ontvangst niet werkt neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw product doen toekomen.

Hoe kan ik een product retourneren?

Wilt een u product of bestelling retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Vaak zijn problemen ook telefonisch of per e-mail op te lossen. U kunt ons telefonisch bereiken op 085 782 28 33, op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00. U kunt ons ook bereiken per e-mail via [email protected].

Hoe lang duurt reparatie of vervanging?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en getest nemen we contact met u op. De verwerkingstijd is afhankelijk van diverse factoren. Esigaret doet haar uiterste best om de verwerkingstijd tot een minimum te beperken. We handelen de retourzendingen af in volgorde van binnenkomst. In de regel duurt het echter nooit langer dan een aantal werkdagen. Esigaret stuurt geen vervangende onderdelen alvorens we uw retourzending hebben ontvangen en getest.

Verpakking

Let op! Gebruik NOOIT een gewone envelop om onderdelen te versturen. Deze scheuren eenvoudig open. Gebruik altijd minimaal een verstevigde envelop of een bubbelfolie envelop.